Lediga jobb som Helpdesktekniker/Supporttekniker i Piteå

Se lediga jobb som Helpdesktekniker/Supporttekniker i Piteå. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Piteå som finns hos arbetsgivaren.

Driftövervakare för extra- och sommarjobb

W3 Energy söker nu dig som önskar arbeta extra och vid behov som driftövervakare på vårt kontor i Piteå samt har möjlighet att arbeta heltid under sommarmånaderna. Varierade arbetstider förekommer då vår driftcentral är bemannad 24/7, alla veckans dagar. DINA ARBETSUPPGIFTER Som driftövervakare kommer du att bli en del av stommen i vårt team på teknikavdelningen där du svarar för driftövervakning, produktionsoptimering och infrastrukturfrågor. Du kommer ... Visa mer
W3 Energy söker nu dig som önskar arbeta extra och vid behov som driftövervakare på vårt kontor i Piteå samt har möjlighet att arbeta heltid under sommarmånaderna. Varierade arbetstider förekommer då vår driftcentral är bemannad 24/7, alla veckans dagar.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som driftövervakare kommer du att bli en del av stommen i vårt team på teknikavdelningen där du svarar för driftövervakning, produktionsoptimering och infrastrukturfrågor. Du kommer att ha löpande kontakt med entreprenörer och leverantörer, samt hantera driftärenden i vårt ärendehanteringssystem.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Dokumentera fel och följa upp resultat av felavhjälpning via daglig kontakt med servicetekniker
• Dokumentera större händelser av stopp och analysera dess påverkan på produktion
• Beslutsstöd i planering av underhåll med hänsyn till optimering av bibehållen produktion
• Rapportera planerat produktionsbortfall till elhandlare
• Koordinering av vägunderhåll och snöröjning
• Analyser av produktionsdata över tid i syfte att minimera stopp samt optimera produktionen i kundernas vindkraftparker
DIN BAKGRUND/DINA EGENSKAPER
Vi söker dig som har en grundläggande känsla för kundservice, kvalitet och god telefonvana. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och ha en förståelse för kvalité. Utöver din känsla för service är det är din analytiska förmåga tillsammans med ett tekniskt intresse som kommer vara avgörande för att lyckas samt trivas väl i rollen. Du kommer att ha löpande kontakt med entreprenörer och leverantörer vilket innebär att din förmåga att kommunicera på svenska och engelska är viktig.
Det gäller att snabbt förstå, tolka samt prioritera driftinformation för att sen kunna förklara och ställa krav på snabba åtgärder från leverantörer. Du är öppen, vetgirig och hungrig att lära dig nya saker och system.
Tjänsten kräver goda datakunskaper i Officepaketet. Relevant utbildning eller erfarenhet från teknik, IT eller vindkraftsbranschen ses som fördelaktigt men inget krav, såväl som erfarenhet av kundservice. Om du är nyfiken som person och har ett intresse för att lära dig nya saker kommer du långt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
VAD VI ERBJUDER
• Ett utvecklande och spännande arbete i en framtidsbransch
• Möjlighet att vara en del av att bidra till att öka mängden förnybar energi
• En trevlig arbetsplats med god gemenskap
• Ljusa och fräscha kontorslokaler på Backcity med närhet till bland annat gym, matställen och godisbutik.
• Förutom omtanke för miljön också omtanke för våra anställda
• Pension- och försäkringsskydd
• Ledord för vår arbetsmiljö: framgångsrik, säker och trygg, utvecklande, socialt hållbar, jämlik, hälsosam samt systematisk säkrad.
__________________________________
INFORMATION OCH KONTAKT
Omfattning: Deltid, extra- och vid behov + heltid under sommarmånaderna. Skiftgång 24/7.
Sista ansökningsdag: 2023-02-05.
Placeringsort: Piteå
Nyfiken på att veta mer om tjänsten är du välkommen att ringa vår växel på 0911-22 11 70 så ser vi till att ansvarig rekryterare återkommer till dig så snart som möjligt!
Välkommen att skicka in din ansökan med tillhörande CV och personligt brev till: [email protected]
Vi ser fram emot din ansökan!
__________________________________
OM FÖRETAGET
W3 Energy är en ledande aktör på den nordiska energimarknaden och vår kärnverksamhet är att förvalta vindkraftparker, såsom drift, administration, ekonomi och IT. I dagsläget förvaltar vi över 1800 MW vindkraft. Projekten varierar i storlek och omfattar allt ifrån enskilda till flera hundra verk. Vill du vara med att bidra till att öka mängden förnybar el i Sverige? W3 Energy fortsätter att växa på vindkraftsmarknaden och nu utökar vi vårt team för att möta framtidens utmaningar. Visa mindre

DRIFTÖVERVAKARE FÖR EXTRA- & SOMMARJOBB!

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. För kunds räkning söker vi nu: W3 Energy söker nu dig som önskar arbeta extra och vid behov som driftövervakare på vårt kontor i Piteå samt har möjlighet att arbeta heltid under sommarmånaderna. Varierade arbetstider förekommer då vår driftcentral är bemannad 24/7, alla veckans dagar. DINA ARBETSUPPGIFTER Som driftövervakare kommer du att bli en del av stommen i vårt team på teknikavde... Visa mer
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
W3 Energy söker nu dig som önskar arbeta extra och vid behov som driftövervakare på vårt kontor i Piteå samt har möjlighet att arbeta heltid under sommarmånaderna. Varierade arbetstider förekommer då vår driftcentral är bemannad 24/7, alla veckans dagar.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som driftövervakare kommer du att bli en del av stommen i vårt team på teknikavdelningen där du svarar för driftövervakning, produktionsoptimering och infrastrukturfrågor. Du kommer att ha löpande kontakt med entreprenörer och leverantörer, samt hantera driftärenden i vårt ärendehanteringssystem.
Exempel på arbetsuppgifter:
Dokumentera fel och följa upp resultat av felavhjälpning via daglig kontakt med servicetekniker
Dokumentera större händelser av stopp och analysera dess påverkan på produktion
Beslutsstöd i planering av underhåll med hänsyn till optimering av bibehållen produktion
Rapportera planerat produktionsbortfall till elhandlare
Koordinering av vägunderhåll och snöröjning
Analyser av produktionsdata över tid i syfte att minimera stopp samt optimera produktionen i kundernas vindkraftparker

DIN BAKGRUND/DINA EGENSKAPER
Vi söker dig som har en grundläggande känsla för kundservice, kvalitet och god telefonvana. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och ha en förståelse för kvalité. Utöver din känsla för service är det är din analytiska förmåga tillsammans med ett tekniskt intresse som kommer vara avgörande för att lyckas samt trivas väl i rollen. Du kommer att ha löpande kontakt med entreprenörer och leverantörer vilket innebär att din förmåga att kommunicera på svenska och engelska är viktig.
Det gäller att snabbt förstå, tolka samt prioritera driftinformation för att sen kunna förklara och ställa krav på snabba åtgärder från leverantörer. Du är öppen, vetgirig och hungrig att lära dig nya saker och system.
Tjänsten kräver goda datakunskaper i Officepaketet. Relevant utbildning eller erfarenhet från teknik, IT eller vindkraftsbranschen ses som fördelaktigt men inget krav, såväl som erfarenhet av kundservice. Om du är nyfiken som person och har ett intresse för att lära dig nya saker kommer du långt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
VAD VI ERBJUDER
Ett utvecklande och spännande arbete i en framtidsbransch
Möjlighet att vara en del av att bidra till att öka mängden förnybar energi
En trevlig arbetsplats med god gemenskap
Ljusa och fräscha kontorslokaler på Backcity med närhet till bland annat gym, matställen och godisbutik.
Förutom omtanke för miljön också omtanke för våra anställda
Pension- och försäkringsskydd
Ledord för vår arbetsmiljö: framgångsrik, säker och trygg, utvecklande, socialt hållbar, jämlik, hälsosam samt systematisk säkrad.

INFORMATION OCH KONTAKT
Omfattning: Deltid, extra- och vid behov + heltid under sommarmånaderna. Skiftgång 24/7.
Sista ansökningsdag: 2023-02-05
Placeringsort: Piteå Visa mindre

DRIFTÖVERVAKARE FÖR EXTRA- & SOMMARJOBB!

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. För kunds räkning söker vi nu: W3 Energy söker nu dig som önskar arbeta extra och vid behov som driftövervakare på vårt kontor i Piteå samt har möjlighet att arbeta heltid under sommarmånaderna. Varierade arbetstider förekommer då vår driftcentral är bemannad 24/7, alla veckans dagar. DINA ARBETSUPPGIFTER Som driftövervakare kommer du att bli en del av stommen i vårt team på teknikavde... Visa mer
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
W3 Energy söker nu dig som önskar arbeta extra och vid behov som driftövervakare på vårt kontor i Piteå samt har möjlighet att arbeta heltid under sommarmånaderna. Varierade arbetstider förekommer då vår driftcentral är bemannad 24/7, alla veckans dagar.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som driftövervakare kommer du att bli en del av stommen i vårt team på teknikavdelningen där du svarar för driftövervakning, produktionsoptimering och infrastrukturfrågor. Du kommer att ha löpande kontakt med entreprenörer och leverantörer, samt hantera driftärenden i vårt ärendehanteringssystem.
Exempel på arbetsuppgifter:
Dokumentera fel och följa upp resultat av felavhjälpning via daglig kontakt med servicetekniker
Dokumentera större händelser av stopp och analysera dess påverkan på produktion
Beslutsstöd i planering av underhåll med hänsyn till optimering av bibehållen produktion
Rapportera planerat produktionsbortfall till elhandlare
Koordinering av vägunderhåll och snöröjning
Analyser av produktionsdata över tid i syfte att minimera stopp samt optimera produktionen i kundernas vindkraftparker

DIN BAKGRUND/DINA EGENSKAPER
Vi söker dig som har en grundläggande känsla för kundservice, kvalitet och god telefonvana. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och ha en förståelse för kvalité. Utöver din känsla för service är det är din analytiska förmåga tillsammans med ett tekniskt intresse som kommer vara avgörande för att lyckas samt trivas väl i rollen. Du kommer att ha löpande kontakt med entreprenörer och leverantörer vilket innebär att din förmåga att kommunicera på svenska och engelska är viktig.
Det gäller att snabbt förstå, tolka samt prioritera driftinformation för att sen kunna förklara och ställa krav på snabba åtgärder från leverantörer. Du är öppen, vetgirig och hungrig att lära dig nya saker och system.
Tjänsten kräver goda datakunskaper i Officepaketet. Relevant utbildning eller erfarenhet från teknik, IT eller vindkraftsbranschen ses som fördelaktigt men inget krav, såväl som erfarenhet av kundservice. Om du är nyfiken som person och har ett intresse för att lära dig nya saker kommer du långt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
VAD VI ERBJUDER
Ett utvecklande och spännande arbete i en framtidsbransch
Möjlighet att vara en del av att bidra till att öka mängden förnybar energi
En trevlig arbetsplats med god gemenskap
Ljusa och fräscha kontorslokaler på Backcity med närhet till bland annat gym, matställen och godisbutik.
Förutom omtanke för miljön också omtanke för våra anställda
Pension- och försäkringsskydd
Ledord för vår arbetsmiljö: framgångsrik, säker och trygg, utvecklande, socialt hållbar, jämlik, hälsosam samt systematisk säkrad.

INFORMATION OCH KONTAKT
Omfattning: Deltid, extra- och vid behov + heltid under sommarmånaderna. Skiftgång 24/7.
Sista ansökningsdag: 2023-02-05
Placeringsort: Piteå Visa mindre

Sommarvikariat IT Helpdesk

Vill du ingå i vårt lag av duktiga medarbetare som skapar förpackningar för en mer hållbar värld? I Piteå görs pappret till Smurfit Kappas förpackningar; ett förpackningsmaterial i tiden som bidrar till en hållbar framtid. Vi söker nu sommarvikarier som kan förstärka vår verksamhet när våra medarbetare går på välförtjänt ledighet. Ett sommarjobb ger dig möjligheten att lära känna oss, och vi dig – vilket är en värdefull chans då många av våra tidigare v... Visa mer
Vill du ingå i vårt lag av duktiga medarbetare som skapar förpackningar för en mer hållbar värld? I Piteå görs pappret till Smurfit Kappas förpackningar; ett förpackningsmaterial i tiden som bidrar till en hållbar framtid.

Vi söker nu sommarvikarier som kan förstärka vår verksamhet när våra medarbetare går på välförtjänt ledighet. Ett sommarjobb ger dig möjligheten att lära känna oss, och vi dig – vilket är en värdefull chans då många av våra tidigare vikarier har trivts bra och blivit kvar i vår verksamhet. Vill du spendera sommaren med oss?

Dina arbetsuppgifter

Som IT-Helpdesk kommer du vara den primära kontakten med användare och svara på inkomna supportfrågor. Uppgifter att i samråd med klientansvarig installera hård- och mjukvara kan även förekomma.

Din bakgrund

Vi ser att du har gymnasiekompetens inom IT eller påbörjat akademisk IT-utbildning.

För att passa i rollen som IT-Helpdesk ser vi att du har god samarbetsförmåga och ett utpräglat servicesinne. Du har förmågan att arbeta självständigt mot uppsatta tidplaner. Då koncernen är engelskspråkig behöver du kunna förstå och göra dig förstådd på engelska.

Övriga uppgifter

Anställning: semestervikariat, varierar från 1-3 månader, juni-augusti.
Arbetstid: Dagtid.
Du ska vara fyllda 18 år när anställningen påbörjas.

Smurfit Kappa Piteå månar om en säker arbetsmiljö och verkar för en drogfri arbetsplats.

Välkommen med din ansökan och CV senast 2023-02-15. Alla ansökningar registreras i vår rekryteringsportal.



Smurfit Kappa Piteå är Europas största kraftlinerbruk med ca 510 anställda och med kapacitet att årligen tillverka 700000 ton kraftliner. Kraftlinern används för tillverkning av högklassig wellpapp när renhet, styrka och god tryckkvalitet efterfrågas. Smurfit Kappa Piteå ingår i Smurfit Kappa Group, en av världens ledande producenter av pappersbaserade förpackningar, med omkring 48 000 anställda vid över 350 produktionsenheter i 36 länder och med en omsättning på 8.5 miljarder Euro. Visa mindre

Junior Customer Success Manager

På Reclaimit har man sedan länge förstått att vi alla är olika och vi alla har olika förmågor så nu gör man plats för ytterligare en härlig personlighet och förmåga i ett dynamiskt och tillåtande team. Reclaimit är den största aktören på den nordiska marknaden av automatiserade eftermarknadssystem sedan snart 20 år tillbaka, men de nöjer sig inte där, utan gör nu en storsatsning och behöver därför bli fler. För att de framgångsrikt ska lyckas med den här ... Visa mer
På Reclaimit har man sedan länge förstått att vi alla är olika och vi alla har olika förmågor så nu gör man plats för ytterligare en härlig personlighet och förmåga i ett dynamiskt och tillåtande team. Reclaimit är den största aktören på den nordiska marknaden av automatiserade eftermarknadssystem sedan snart 20 år tillbaka, men de nöjer sig inte där, utan gör nu en storsatsning och behöver därför bli fler.
För att de framgångsrikt ska lyckas med den här satsningen har de nu börjat sin rekryteringsresa med att först söka en Junior Customer Success Manager. Så vill du vara en viktig del i den satsningen och bidra till företagets framgångar, påverka slutkonsumenters returupplevelse genom att stötta kunderna och dessutom ingå i ett riktigt bra team, då är du varmt välkommen att söka tjänsten!
Vi på Reclaimit är experterna på eftermarknad med fokus att göra fel köp till rätt upplevelse. Vi jobbar business to business och våra kunder är allt från den mindre e-handlaren till flera stora internationella bolag, men de har alla en sak gemensamt, de använder eftermarknadssystem som skapats här i Piteå, hos oss på Reclaimit!
Vi vill aldrig stå still och vi lever för att utveckla och utvecklas framåt.
Recalimit är ett SaaS bolag som skapar nya möjligheter för e-handlare och butiker genom effektiva, moderna och automatiserade eftermarknadssystem.
Tjänsten som Junior Customer Success Manager
Kort och gott är det så här som vi tänker att det blir när du väl är varm i kläderna.
Du kommer att arbeta med support och kundstöd, B2B. Du kommer att arbeta nära våra kunder och stötta dem genom hela resan hos oss, med fokus på kundnöjdhet, genom att optimera kundernas nyttjande av våra tjänster. Ditt fokus kommer alltså att vara att ge kunder den bästa upplevelsen och det bästa bemötandet.
Ansvarsområden som du kommer uppnå:
Besvara förfrågningar och supportärenden från våra kunder
Hantering av eventuella gap som behöver levereras
Supportera onboarding för kund- och partnerprojekt
Stötta kunder i möjliga kundkonfigurering kring tex. systemkonfigureringar, affärsregler och affärsprocesser
Stötta kundrelationer och säkerställa kundnöjdhet
Fungera som den primära kontaktpunkten mellan kund och Reclaimitpersonalen?i supportärenden

Känner du igen dig i dessa påståenden så kommer dina dagar bli enklare:
Teamet får dig att lyfta och du lyfter teamet, du tror på utveckling, superservice och prestigelöshet. Det är viktigt för dig att kunna påverka dina arbetstider i någon mån. Du vill bidra till företagets utveckling och få möjligheten att göra det.
Du är som person nyfiken, engagerad och service-minded gärna med erfarenhet från B2B support. Du väljer oss för att få komma in i en dynamisk organisation med kraftig tillväxt som är entreprenörsdrivet. Du vill så småningom vara en del av utvecklingen av våra egna tjänster och lösningar tillsammans med alla i bolaget. Du har erfarenhet inom service och jobbat med Office 365.
Plus i kanten är tidigare erfarenhet av e-handel eller logistik eller butikshandel. Fördelaktigt att ha god digital vana och ett IT intresse.
Överkurs är om du har erfarenhet att jobba i Hubspot eller andra ticket system för supporthantering, men inget krav!

Hur är det att jobba på Reclaimit?
Inom Reclaimit finns det en uttalad utmaning som genomsyrar alla uppdrag och företaget som helhet: finns det en smartare lösning så hittar vi den. En strävan som varje dag utmanar oss och låter oss att tänka utanför de givna ramarna och tillsammans med våra kunder ta de modiga beslut som krävs för att skapa utveckling.
Vi erbjuder problemlösning och spetskompetens inom teknik. Våra uppdrag har ofta internationell karaktär, därför är flytande svenska och engelska i tal och skrift en naturlig del i arbetet.
Med ett tydligt men generöst ledarskap där varje tanke får dryftas, där attityden är mjuk, generös och inkluderande får du som individ växa in i din roll. Här är inställningen allt!
Du jobbar som first line support och jobbar från vårt huvudkontor i Piteå.
Tjänsten är 100%.
För rätt kandidat finns möjligheter att arbeta på distans.
Start så snart som möjligt, men med rätt person kan vi vänta till efter nyår.

I den här rekryteringen har Reclaimit valt att samarbeta med Workslife, du skickar därför din ansökan via länken nedan.
Skicka din ansökan senast den 13november, men varför vänta, sök nu direkt! Vi jobbar nämligen löpande med intervjuer.
Har du frågor gällande tjänsten går det bra att kontakta Workslifes seniora rekryterare Helene Lowall på 070-3808180 [email protected] eller Maria Berglund First Adaptive Assistent 070-3600200 [email protected] Visa mindre

Driftövervakare till W3 Energy

W3 Energy växer! Nu söker vi ett flertal driftövervakare till vårt kontor i Piteå. Denna roll passar dig som är serviceinriktad. Är du dessutom strukturerad och har en fallenhet för att lära dig nya IT-system ska du läsa mer i annonsen nedan! Vi erbjuder en roll med goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Arbetet kommer på sikt innefatta skifttjänstgöring. OM FÖRETAGET W3 Energy är en ledande aktör på den nordiska energimarknaden och vår kärnverksamhet... Visa mer
W3 Energy växer! Nu söker vi ett flertal driftövervakare till vårt kontor i Piteå. Denna roll passar dig som är serviceinriktad. Är du dessutom strukturerad och har en fallenhet för att lära dig nya IT-system ska du läsa mer i annonsen nedan! Vi erbjuder en roll med goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.
Arbetet kommer på sikt innefatta skifttjänstgöring.
OM FÖRETAGET
W3 Energy är en ledande aktör på den nordiska energimarknaden och vår kärnverksamhet är att förvalta vindkraftparker, såsom drift, administration, ekonomi och IT. I dagsläget förvaltar vi över 1800 MW vindkraft. Projekten varierar i storlek och omfattar allt ifrån enskilda till flera hundra verk. Vill du vara med att bidra till att öka mängden förnybar el i Sverige? W3 Energy fortsätter att växa på vindkraftsmarknaden och nu utökar vi vårt team för att möta framtidens utmaningar.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som driftövervakare kommer du att bli stommen i vårt team på teknikavdelningen och utgå från vår driftcentral i Piteå. Här kommer du svara för driftövervakning, produktionsoptimering och infrastrukturfrågor. Du kommer att ha löpande kontakt med entreprenörer och leverantörer, samt hantera driftärenden i vårt ärendehanteringssystem. Skiftstjänstgöring är aktuellt men inte initialt.
Exempel på arbetsuppgifter:
Dokumentera fel och följa upp resultat av felavhjälpning via daglig kontakt med servicetekniker
Dokumentera större händelser av stopp och analysera dess påverkan på produktion
Beslutsstöd i planering av underhåll med hänsyn till optimering av bibehållen produktion
Rapportera planerat produktionsbortfall till elhandlare
Koordinering av vägunderhåll och snöröjning
Analyser av produktionsdata över tid i syfte att minimera stopp samt optimera produktionen i kundernas vindkraftparker



DIN BAKGRUND/DINA EGENSKAPER
Vi söker dig som har en grundläggande känsla för kundservice, kvalitet och god telefonvana. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och ha en förståelse för kvalité. Utöver din känsla för service är det är din analytiska förmåga tillsammans med ett stort tekniskt intresse som kommer vara avgörande för att lyckas samt trivas väl i rollen. Du kommer att ha löpande kontakt med entreprenörer och leverantörer vilket innebär att din förmåga att kommunicera på svenska och engelska är viktig.
Det gäller att snabbt förstå, tolka samt prioritera driftinformation för att sen kunna förklara och ställa krav på snabba åtgärder från leverantörer. Du är öppen, vetgirig och hungrig att lära dig nya saker och system.
Tjänsten kräver goda datakunskaper i Officepaketet och B-körkort är ett krav. Relevant utbildning eller erfarenhet från teknik, IT eller vindkraftsbranschen ses som fördelaktigt, såväl som erfarenhet av kundservice. Om du är nyfiken som person och har ett intresse för att lära dig nya saker kommer du långt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
VAD VI ERBJUDER
Du får möjlighet att jobba i en framtidsbransch med trevliga kollegor i ljusa och fräscha lokaler. Kontoret är beläget på Backcity med närhet till bland annat gym, matställen och godisbutik. Förutom vår omtanke för miljö har vi också omtanke för våra anställda, vi erbjuder därför ett omfattande friskvårdsbidrag samt friskvårdstimme. Vi erbjuder alla anställda vår trygghetspolicy som bland annat innefattar tjänstepension, sjukförsäkring och privat sjukvårdsförsäkring. Genusbalans är en av våra grundvärderingar och vi har idag en jämn könsfördelning i bolaget. Ledord för vår arbetsmiljö är att den ska vara framgångsrik, säker och trygg, utvecklande, socialt hållbar, jämlik, hälsosam samt systematisk säkrad.
INFORMATION OCH KONTAKT
Omfattning: Heltid, Tillsvidare med provanställning. Skiftgång, 24/7 365.
Sista ansökningsdag: 2022-11-27
Placeringsort: Piteå
Nyfiken på att veta mer om tjänsten är du välkommen att ringa vår växel på 0911-22 11 70 så ser vi till att ansvarig rekryterare återkommer till dig så snart som möjligt!
Urval sker löpande
Välkommen att skicka in din ansökan med tillhörande CV och personligt brev till: [email protected]
Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Teknisk support - Piteå

Är du personen som vänner och familj vänder sig till när de behöver hjälp med tekniken hemma? Vill du jobba med teknik och samtidigt hjälpa människor? Då är du den vi söker! Vi på BuddyCompany söker dig som är en teknikentusiast, som älskar mötet med kunder och alltid levererar en fantastisk kundupplevelse! Du är kommunikativ och kan förklara tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt. Du behöver inte ha någon tidigare arbetslivserfarenhet, vi lägger istäl... Visa mer
Är du personen som vänner och familj vänder sig till när de behöver hjälp med tekniken hemma? Vill du jobba med teknik och samtidigt hjälpa människor?
Då är du den vi söker!
Vi på BuddyCompany söker dig som är en teknikentusiast, som älskar mötet med kunder och alltid levererar en fantastisk kundupplevelse! Du är kommunikativ och kan förklara tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt.
Du behöver inte ha någon tidigare arbetslivserfarenhet, vi lägger istället fokus på dina personliga egenskaper och tekniska kompetens.
I rollen som Buddy jobbar du självständigt genom att boka uppdrag i vår app när du har tid över. Du har möjlighet att ta uppdrag i ditt närområde såväl i resten av Sverige.
Arbetet sker genom hembesök till kunder som behöver hjälp med sin teknik, uppdragen varierar men består främst av:
Installation av routers.
Felsökning och installering av skrivare samt hemdatorer, exempelvis PC och Mac.
Uppdatering och formatering av smartphones så som Android och IOS.
Installation av tv/box.



Du erbjuds
Ständig uppdatering och utbildning av dagens nya teknik.
Ett engagerat digitalt community med kollegor som brinner lika mycket för teknik som du!
Ett flexibelt arbete där du kan ta uppdrag runt om i hela Sverige.
Möjligheten att själv styra ditt schema genom att ta uppdrag i vår app.



Om oss
TechBuddy är en startup som grundades 2016 i Stockholm och är idag ledande europeiskt varumärke för teknisk support, genom att ansluta tekniska experter till människor som behöver support hemma. Under årens lopp har TechBuddy expanderat till Spanien, Israel och Tyskland och levererat över 100 000 uppdrag.
Sedan 2021 är TechBuddy en del av BuddyCompany som är en "one-stop shop" för tjänster runt om hemmet. Idag erbjuder BuddyCompany bl.a. teknisk support, flytthjälp, hantverkare och städ.
Läs mer om oss här: https://www.buddycompany.com/our-story Visa mindre

Firstline-tekniker till Tell Sverige AB

Inledning Har du ett brinnande intresse för IT och vill bli en del av Tell Sverige AB? För rollen krävs det att du är nyfiken, ständigt vill följa utvecklingen och drivs av att ta dig an nya utmaningar. Låter det här som dig? Härligt, då kan detta vara ett ypperligt tillfälle att komma in i ett företag där det finns stora karriärmöjligheter! Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Tell Sverige AB en tekniker till deras 1:st Line.... Visa mer
Inledning
Har du ett brinnande intresse för IT och vill bli en del av Tell Sverige AB?

För rollen krävs det att du är nyfiken, ständigt vill följa utvecklingen och drivs av att ta dig an nya utmaningar. Låter det här som dig? Härligt, då kan detta vara ett ypperligt tillfälle att komma in i ett företag där det finns stora karriärmöjligheter!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Tell Sverige AB en tekniker till deras 1:st Line. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Tell.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Tells önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]

Arbetsuppgifter
Som tekniker i Tells 1:st line använder du dina kunskaper till att lösa uppgifter inom deras affärsområde IT (support, drift, rådgivning och merförsäljning) och Telefoni (Installation, driftsättning, service och support) hos deras kunder. Dina uppgifter blir att ge kunder förstklassig service och skapa mervärde genom att säkerställa funktioner och behov på ett snabbt, proaktivt och professionellt sätt.
Du hanterar inkommande problemärenden och tjänsteförfrågningar via deras ärendehanteringssystem, telefon, mail och i särskilda fall även ute på plats hos kund. Du kommer att orientera dig i Microsoft miljöer och lösa ärenden på klienter, servrar och i nätverksmiljöer.

I 1:st line kommer du även att vara en given nyckelspelare i utrullningar, övervakningar, proaktiva arbeten och vara en del i problemärenden samt utvecklingsarbeten.

Vi söker dig som
Du har ett brinnande intresse för IT och kunden, och förstår att du kan göra underverk genom ett engagerat, trevligt, kvalitativt och snabbt bemötande. För tjänsten krävs det att du kan svenska och engelska flytande i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har någon eftergymnasial utbildning inom IT eller arbetat inom liknande roll tidigare.

Vi ser gärna att du har erfarenhet inom exempelvis:
- Grundläggande kunskap inom nätverk?och infrastruktur
- Office365/Exchange och Active Directory
- Windows 10/11
- Kunskaper i serverfunktioner som Remote Desktop Services

Du är initiativtagande och vägledande för våra kunder och kan se och föreslå förbättringar som underlättar kundernas vardag. Du kan arbeta självständigt och effektivt, men är en lagspelare som gärna ställer upp för ditt team, för det är tillsammans vi gör det!

START: Snarast enligt ö.k.
OMFATTNING: Heltid
STAD: Piteå, Luleå, Umeå eller Skellefteå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Moa Lindgren

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Visa mindre

It-stöd till grundskolan

Piteå det är hit man kommer när man kommer hem. Det händer mycket positivt i Piteå. Befolkningen ökar, stadskärnan utvecklas och flera intressanta utvecklingsprojekt är på gång. I Utbildningsförvaltningen pågår ett ständigt förbättringsarbete för att fortsatt hålla en hög kvalitét så att barn och ungdomar i Piteå får en bra utbildning och de bästa förutsättningarna för sitt vuxenliv. I förvaltningen arbetar ca 1500 medarbetare med barns utveckling och ... Visa mer
Piteå det är hit man kommer när man kommer hem.

Det händer mycket positivt i Piteå. Befolkningen ökar, stadskärnan utvecklas och flera intressanta utvecklingsprojekt är på gång.

I Utbildningsförvaltningen pågår ett ständigt förbättringsarbete för att fortsatt hålla en hög kvalitét så att barn och ungdomar i Piteå får en bra utbildning och de bästa förutsättningarna för sitt vuxenliv. I förvaltningen arbetar ca 1500 medarbetare med barns utveckling och lärande inom förskola, grundskola, och gymnasieskola.


It-stöd till grundskolan

Utbildningsförvaltningen söker ett IT-stöd med intresse för digitaliseringen av skolan eller en pedagog med stort intresse och goda kunskaper inom IT. 

Arbetsuppgifter

Som It-stöd kommer du att ansvara för att åka runt mellan Utbildningsförvaltningens skolor för att ge stöd och hjälp till elever i och med förvaltningens digitala satsning. Din roll blir att vara ”spindeln i nätet” mellan skolan och IT-avdelningen när det gäller datorerna som eleverna använder i skolan. I uppdraget ingår också att avhjälpa mindre akuta problem samt insamla och transportera datorer till IT-avdelningen. Dokumentation och felrapportering av alla objekt ingår också i arbetsuppgifterna.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har lägst gymnasial utbildning med inriktning inom it/data. Eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren finner relevant för uppdraget är meriterande. Uppdraget kräver att du är tekniskt kunnig och intresserad av datorer och andra digitala verktyg. Du utmanas av problemlösning och tycker om att arbeta med felsökning. Det är viktigt att du i tal och skrift kan förklara på ett lättbegripligt sätt och har en god samarbetsförmåga då du kommer att arbeta med ungdomar/elever och utmanas hjälpa, förklara och ge stöd till andra. Vidare kräver uppdraget att du är strukturerad och van vid att arbeta självständigt och ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Körkort erfordras.

Anställning

Anställning tillsvidare. Heltid. Tillträde efter överenskommelse.

För anställning inom grundskolan krävs uppvisat utdrag ur belastningsregister. 

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev senast 2022-11-06 Visa mindre

Firstline-tekniker till Tell Sverige AB

Inledning Har du ett brinnande intresse för IT och vill bli en del av Tell Sverige AB? För rollen krävs det att du är nyfiken, ständigt vill följa utvecklingen och drivs av att ta dig an nya utmaningar. Låter det här som dig? Härligt, då kan detta vara ett ypperligt tillfälle att komma in i ett företag där det finns stora karriärmöjligheter! Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Tell Sverige AB en tekniker till deras 1:st Line.... Visa mer
Inledning
Har du ett brinnande intresse för IT och vill bli en del av Tell Sverige AB?

För rollen krävs det att du är nyfiken, ständigt vill följa utvecklingen och drivs av att ta dig an nya utmaningar. Låter det här som dig? Härligt, då kan detta vara ett ypperligt tillfälle att komma in i ett företag där det finns stora karriärmöjligheter!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Tell Sverige AB en tekniker till deras 1:st Line. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Tell.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Tells önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]

Arbetsuppgifter
Som tekniker i Tells 1:st line använder du dina kunskaper till att lösa uppgifter inom deras affärsområde IT (support, drift, rådgivning och merförsäljning) och Telefoni (Installation, driftsättning, service och support) hos deras kunder. Dina uppgifter blir att ge kunder förstklassig service och skapa mervärde genom att säkerställa funktioner och behov på ett snabbt, proaktivt och professionellt sätt.
Du hanterar inkommande problemärenden och tjänsteförfrågningar via deras ärendehanteringssystem, telefon, mail och i särskilda fall även ute på plats hos kund. Du kommer att orientera dig i Microsoft miljöer och lösa ärenden på klienter, servrar och i nätverksmiljöer.

I 1:st line kommer du även att vara en given nyckelspelare i utrullningar, övervakningar, proaktiva arbeten och vara en del i problemärenden samt utvecklingsarbeten.

Vi söker dig som
Du har ett brinnande intresse för IT och kunden, och förstår att du kan göra underverk genom ett engagerat, trevligt, kvalitativt och snabbt bemötande. För tjänsten krävs det att du kan svenska och engelska flytande i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har någon eftergymnasial utbildning inom IT eller arbetat inom liknande roll tidigare.

Vi ser gärna att du har erfarenhet inom exempelvis:
- Grundläggande kunskap inom nätverk?och infrastruktur
- Office365/Exchange och Active Directory
- Windows 10/11
- Kunskaper i serverfunktioner som Remote Desktop Services

Du är initiativtagande och vägledande för våra kunder och kan se och föreslå förbättringar som underlättar kundernas vardag. Du kan arbeta självständigt och effektivt, men är en lagspelare som gärna ställer upp för ditt team, för det är tillsammans vi gör det!

START: Snarast enligt ö.k.
OMFATTNING: Heltid
STAD: Piteå, Luleå, Umeå eller Skellefteå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Moa Lindgren

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Visa mindre

Supporttekniker till Comdate

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Comdate.

Om företaget:

Comdate är regionens ledande aktör inom IT-kommunikation, larm och övervakning. De levererar expertkompetens och personlig service. Comdate startade i Piteå 1991 och är experter på trådlös och trådbunden kommunikation samt IT-säkerhet. De levererar den senaste larm- och övervakningstekniken och hjälper till med allt från installation till drift, service och support. Företagets drygt 45 medarbetare servar och hjälper kunder i hela Sverige från kontor i Stockholm, Luleå och Piteå.

Comdate är en del av Nelabkoncernens fyra helägda bolag (Nelab, Nelab Hiss, Elon och Comdate) som tillsammans har ett komplett erbjudande inom el, hiss, vitvaror, IT-kommunikation, larm och övervakning. Koncernen har cirka 110 medarbetare, omsätter 200 Mkr och innehar högsta (AAA) kreditvärdighet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som supporttekniker arbetar du tillsammans med ett gäng erfarna kollegor. Arbetet innebär främst felsökning och problemlösning men även support och administration inom olika system, bl.a. Microsoft 365. Det kan handla om support av WiFi, VPN och dylikt både hos kunder men även hos Comdate internt. Merparten av servicen sker via telefon och mail. Med tiden finns möjligheter till utveckling och än större ansvarsområden.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik
• Erfarenhet/mycket goda kunskaper inom IT
• B-körkort
• God kunskap i svenska och engelska, tal och skrift
• Meriterande med kunskap om Microsoft 365
• Meriterande med arbetslivserfarenhet av kundservice

För att trivas i rollen är du prestigelös och öppen för att lära dig nya saker och utvecklas som teknisk support. Du som söker trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och driva ditt arbete framåt. Med en positiv attityd antar du och löser de problem samt utmaningar som du stöter på. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Piteå
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, IT-support, nätverk, 1st Line, supporttekniker, IT-tekniker, Teknik, Microsoft 365, Piteå, heltid, konsult Visa mindre

Supporttekniker/Kundsupportmedarbetare till Comdate

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Comdate.

Om företaget:

Comdate är regionens ledande aktör inom IT-kommunikation, larm och övervakning. De levererar expertkompetens och personlig service. Comdate startade i Piteå 1991 och är experter på trådlös och trådbunden kommunikation samt IT-säkerhet. De levererar den senaste larm- och övervakningstekniken och hjälper till med allt från installation till drift, service och support. Företagets drygt 45 medarbetare servar och hjälper kunder i hela Sverige från kontor i Stockholm, Luleå och Piteå.

Comdate är en del av Nelabkoncernens fyra helägda bolag (Nelab, Nelab Hiss, Elon och Comdate) som tillsammans har ett komplett erbjudande inom el, hiss, vitvaror, IT-kommunikation, larm och övervakning. Koncernen har cirka 110 medarbetare, omsätter 200 Mkr och innehar högsta (AAA) kreditvärdighet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som supporttekniker arbetar du tillsammans med ett gäng erfarna kollegor. Arbetet innebär främst felsökning och problemlösning men även support och administration inom olika system, bl.a. Microsoft 365. Det kan handla om support av WiFi, VPN och dylikt både hos kunder men även hos Comdate internt. Merparten av servicen sker via telefon och mail. Med tiden finns möjligheter till utveckling och än större ansvarsområden.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik
• Erfarenhet/god kunskap om IT
• B-körkort
• God kunskap i svenska och engelska, tal och skrift
• Meriterande med kunskap om Microsoft 365
• Meriterande med arbetslivserfarenhet av kundservice

För att trivas i rollen är du prestigelös och öppen för att lära dig nya saker och utvecklas som teknisk support. Du som söker trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och driva ditt arbete framåt. Med en positiv attityd antar du och löser de problem samt utmaningar som du stöter på. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Piteå
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, IT-support, nätverk, 1st Line, supporttekniker, IT-tekniker, Teknik, Microsoft 365, Piteå, heltid, konsult Visa mindre

Sommarvikariat IT Helpdesk

Vill du ingå i vårt lag av duktiga medarbetare som skapar förpackningar för en mer hållbar värld? I Piteå görs pappret till Smurfit Kappas förpackningar; ett förpackningsmaterial i tiden som bidrar till en hållbar framtid. Vi söker nu sommarvikarier som kan förstärka vår verksamhet när våra medarbetare går på välförtjänt ledighet. Ett sommarjobb ger dig möjligheten att lära känna oss, och vi dig – vilket är en värdefull chans då många av våra tidigare v... Visa mer
Vill du ingå i vårt lag av duktiga medarbetare som skapar förpackningar för en mer hållbar värld? I Piteå görs pappret till Smurfit Kappas förpackningar; ett förpackningsmaterial i tiden som bidrar till en hållbar framtid.

Vi söker nu sommarvikarier som kan förstärka vår verksamhet när våra medarbetare går på välförtjänt ledighet. Ett sommarjobb ger dig möjligheten att lära känna oss, och vi dig – vilket är en värdefull chans då många av våra tidigare vikarier har trivts bra och blivit kvar i vår verksamhet. Vill du spendera sommaren med oss?

Dina arbetsuppgifter

Som IT-Helpdesk kommer du vara den primära kontakten med användare och svara på inkomna supportfrågor. Uppgifter att i samråd med klientansvarig installera hård- och mjukvara kan även förekomma.

Din bakgrund

Vi ser att du har gymnasiekompetens inom IT eller påbörjat akademisk IT-utbildning.

För att passa i rollen som IT-Helpdesk ser vi att du har god samarbetsförmåga och ett utpräglat servicesinne. Du har förmågan att arbeta självständigt mot uppsatta tidplaner. Då koncernen är engelskspråkig behöver du kunna förstå och göra dig förstådd på engelska.

Övriga uppgifter

Anställning: semestervikariat, varierar från 1-3 månader, juni-augusti.
Arbetstid: Dagtid.
Du ska vara fyllda 18 år när anställningen påbörjas.

Smurfit Kappa Piteå månar om en säker arbetsmiljö och verkar för en drogfri arbetsplats.

Välkommen med din ansökan och CV senast 2022-02-28. Alla ansökningar registreras i vår rekryteringsportal.





Smurfit Kappa Piteå är Europas största kraftlinerbruk med ca 510 anställda och med kapacitet att årligen tillverka 700000 ton kraftliner. Kraftlinern används för tillverkning av högklassig wellpapp när renhet, styrka och god tryckkvalitet efterfrågas. Smurfit Kappa Piteå ingår i Smurfit Kappa Group, en av världens ledande producenter av pappersbaserade förpackningar, med omkring 46 000 anställda vid över 350 produktionsenheter i 36 länder och med en omsättning på 8.5 miljarder Euro. Visa mindre

IT-support / IT-koordinator / Omgående

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos ChangeMaker Education AB.

Om företaget:

Changemaker Educations identifierar arbetsmarknadens framtida behov av kompetenser och förmågor. De designar innovativa och effektfulla utbildningar. De kompetensutvecklar dagens och morgondagens ledare, medarbetare och entreprenörer. De ger dem verktygen att forma framtiden.

Företaget har funnits i över 20 år och utbildar inom YH, folkhögskola, företag och i EU-projekt. De bygger verksamheten på ”Kaospiloternas” pedagogiska modeller och attityd.

Mer än 2000 examinerade arbetar idag inom spelutveckling, e-handel, kommunikation, Data/IT, UX, VR/AR/XR, webb och organisation/ledarskap i bl.a. Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Polen, Storbritannien, Frankrike, Australien och Malaysia.

Arbetsuppgifter:

I rollen som IT-koordinator erbjuds du stor handlingsfrihet och möjligheten att ta dig an olika typer av problem och ärenden för studenter och personal. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av felsökning i PC miljö, nätverksproblem och skrivare. Vidare installerar, konfigurerar and testa nya uppdatering och patches samt administrerar och arbetar med Office 365.

Du förväntas att delvis befinna dig på kontoret i Skellefteå för att stötta verksamheten där men du utgår från kontoret på Boden Business Park i Boden där du är majoriteten av tiden.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasiekompetens inom Teknik/IT
• Minst ett års erfarenhet av IT-support
• Kunskap inom Office 365, Windows 10 samt förståelse för DNS, DHCP och TCP/IP
• B-körkort

För att trivas i rollen som IT-koordinator bör du ha ett stort IT-intresse och ett eget driv att lära dig mer i en rik och omfattande IT miljö med den senaste tekniken. Du bör kunna ta stort eget ansvar då du själv får planera strukturera upp dina dagar, samtidigt är det viktigt att du är flexibel för att kunna hjälpa med akuta ärenden. Vidare bör du vara serviceinriktad och trivas att möta människor då du agerar support till kollegor och studenter.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Boden
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, tech, IT-support, IT-koordinator, support, felsökning, teknik, Office 365, Windows 10, heltid, rekrytering, Norrbotten, Västerbotten, ChangeMaker Education, gaming, folkhögskola, nätverk, Boden, Skellefteå Visa mindre

Driftövervakare sökes till W3 Energy

Nu söker vi en driftövervakare till W3 Energy med placeringsort Piteå. Denna roll passar dig som är serviceinriktad. Är du dessutom strukturerad och har en fallenhet för att lära dig nya IT-system ska du läsa mer i annonsen nedan! Vi erbjuder en roll med goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Om företaget W3 Energy är en ledande aktör på den nordiska energimarknaden och vår kärnverksamhet är att förvalta vindkraftparker, såsom drift, administration, ... Visa mer
Nu söker vi en driftövervakare till W3 Energy med placeringsort Piteå. Denna roll passar dig som är serviceinriktad. Är du dessutom strukturerad och har en fallenhet för att lära dig nya IT-system ska du läsa mer i annonsen nedan! Vi erbjuder en roll med goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.

Om företaget
W3 Energy är en ledande aktör på den nordiska energimarknaden och vår kärnverksamhet är att förvalta vindkraftparker, såsom drift, administration, ekonomi och IT. I dagsläget förvaltar vi över 1 800 MW vindkraft. Projekten varierar i storlek och omfattar allt ifrån enskilda till flera hundra verk.

Vill du vara med att bidra till att öka mängden förnybar el i Sverige? W3 Energy fortsätter att växa på vindkraftsmarknaden och nu utökar vi vårt team för att möta framtidens utmaningar.


Dina arbetsuppgifter
Som driftövervakare kommer du att bli stommen i vårt team på teknikavdelningen och utgå från vår driftcentral i Piteå. Här kommer du svara för driftövervakning, produktionsoptimering och infrastrukturfrågor. Du kommer att ha löpande kontakt med entreprenörer och leverantörer, samt hantera driftärenden i vårt ärendehanteringssystem. Skiftstjänstgöring är aktuellt, men inte initialt.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Dokumentera fel och följa upp resultat av felavhjälpning via daglig kontakt med servicetekniker
- Dokumentera större händelser av stopp och analysera dess påverkan på produktion
- Beslutsstöd i planering av underhåll med hänsyn till optimering av bibehållen produktion
- Rapportera planerat produktionsbortfall till elhandlare
- Koordinering av vägunderhåll och snöröjning
- Analyser av produktionsdata över tid i syfte att minimera stopp samt optimera produktionen i kundernas vindkraftparker


Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig som har en grundläggande känsla för kundservice, kvalitet och god telefonvana. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och ha en förståelse för kvalité.

Utöver din känsla för service är det är din analytiska förmåga tillsammans med ett stort tekniskt intresse som kommer vara avgörande för att lyckas väl i rollen. Du kommer att ha löpande kontakt med entreprenörer och leverantörer vilket innebär att din förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska är viktig. Det gäller att snabbt förstå, tolka samt prioritera driftinformation för att sen kunna förklara och ställa krav på snabba åtgärder från leverantörer. Du är öppen, vetgirig och hungrig att lära dig nya saker och system.

Tjänsten kräver goda datakunskaper i Officepaketet och B-körkort är ett krav. Relevant utbildning eller erfarenhet från teknik, IT eller vindkraftsbranschen ses som fördelaktigt, såväl som erfarenhet av kundservice. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.


Information och kontakt
Omfattning: Heltid, tillsvidare med provanställning.
Sista ansökningsdag: 2022-01-30
Placeringsort: Piteå
Urval sker löpande

I denna rekrytering samarbetar W3 Energy med Wikan Personal AB.
Ansöker gör ni på www.skelleftea.wikan.se. Information om tjänsten lämnas av Irma Öhlund, Wikan Personal 0910-77 09 83 alt. [email protected]


Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 380 Msek och har omkring 800 anställda. Läs mer på www.wikan.se Visa mindre

Customer Support Advisor till Blikk

Snabbväxande Blikk växer och söker nu en Customer Support Advisor. Om Blikk På Blikk jobbar vi ständigt med att bli ännu bättre och erbjuda produkter som hjälper våra kunder att ställa om till digitala arbetssätt. Vi möter varje dag nya kunder som vill bli fria från pappersdamm på riktigt och det är lika roligt för oss som för dem när vi lyckas. Här är några korta fakta om oss: • Vårt system har idag tusentals kunder och användare över hela Sverige. •... Visa mer
Snabbväxande Blikk växer och söker nu en Customer Support Advisor.

Om Blikk

På Blikk jobbar vi ständigt med att bli ännu bättre och erbjuda produkter som hjälper våra kunder att ställa om till digitala arbetssätt. Vi möter varje dag nya kunder som vill bli fria från pappersdamm på riktigt och det är lika roligt för oss som för dem när vi lyckas.

Här är några korta fakta om oss:

• Vårt system har idag tusentals kunder och användare över hela Sverige.
• Vi har vårt säte i Piteå.
• Idag är vi ett tjugotal personer som arbetar med produktutveckling, användarstöd, sälj och marknad.
• Vi växer och expanderar.

Vad innebär rollen?

Vi letar efter en Customer Support Advisor till vår avdelning för användarstöd. I rollen kommer du arbeta med våra befintliga kunder som befinner sig i olika branscher, där storleken är allt från små till stora företag. Din viktigaste uppgift att hjälpa kunderna att lyckas, vilket du gör genom att hitta rätt lösningar. Du har lyckats i din roll när kundnöjdheten är hög och de växer med oss.

Du ska:

• Hantera inkommande ärenden från kunder via chatt, mejl och telefon
• Stötta våra kunder när de har frågor om hur man kan använda produkten på bästa sätt.
• Hjälpa till att underhålla och uppdatera vårt hjälpcenter med artiklar, filmer och bilder.
• Göra hälsokontroller på våra aktiva kunder, och jobba med proaktiva åtgärder för att öka nyttjandet av funktionerna / flöden i Blikk
• Bidra till produktutvecklingen genom att i viss mån jobba med felsökning samt vara knytpunkten mellan kunderna och utvecklingsteamet.

Vi söker efter en person som:

• Har tidigare erfarenhet av användarstöd och/eller IT-support.
• Har grundläggande kunskaper inom företagsekonomi.
• Älskar att prata med kunder och att lösa problem.
• Är pedagogisk och har lätt för att lära andra.
• Är organiserad.
• Kan ta mycket eget ansvar och inte är rädd för att ta egna initiativ.
• Är en positiv och glad människa som alltid ser möjligheterna i varje situation.
• Är en ödmjuk lagspelare.
• Vill utvecklas i samma takt som vi gör (stora utvecklingsmöjligheter).
• Är duktig på att uttrycka sig i tal och skrift
• Har telefonvana och erfarenhet från service.

Meriterande

• Tidigare erfarenheter inom administration, bokföring och/eller lön.

Övrigt om dig och rollen

• Du ska förstå eller vilja lära dig mer om företagande och de utmaningar organisationer möter i sin dagliga verksamhet.
• Du är en positiv person som vill vara med och medverka till en inspirerande arbetsplats som smittar av sig på kunderna.

Arbetsuppgifterna är väldigt varierande och så även frågorna du möter, det är därför fördelaktigt om trivs i en föränderlig miljö. Du blir en del av en avdelning där man hela tiden arbetar tillsammans och bollar frågor och idéer för att hitta de bästa lösningarna på kundernas problem. Du är en lagspelare med förmåga att peppa teamet och en glädjespridare med stort tålamod.

Vad erbjuder vi?

Blikk är inne i en snabb tillväxtresa. Vi ser löpande över våra redan idag riktigt bra förmåner och har många intressanta delar på gång i framtiden - vi kallar det för vår förmånstrappa. Utöver att vi tillhandahåller flera försäkringar (liv, sjuk, olycksfall och sjukvård) innehar vi en stark tjänstepension. Självklart har vi även friskvårdsbidrag och friskvårdstimme.

Ansökan

Sista ansökningsdag är den 20 augusti men urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Se därför till att skicka in din ansökan omgående.

Anställningsform: Tillsvidare (vi tillämpar 6 månaders provanställning).
Arbetstid: Heltid (måndag - fredag, dagtid).
Lönevillkor: Individuell lönesättning.

Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta Kersti Bergström, VD, på [email protected] För frågor om processen kontaktar du John Mannberg på [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

IT-Infrastrukturtekniker

Vill du jobba i global miljö i Piteå? Läs vidare! Arbetsuppgifter I rollen som Infrastrukturtekniker kommer du att arbeta nära användarna, både lokalt och globalt. Du kommer att ingå i ett kunnigt team på plats i Piteå men även ha en fortlöpande kontakt med övriga IT-funktioner inom Smurfit Kappa koncernen. Därav har du en god kommunikativ förmåga på både svenska och engelska och gillar att bygga förtroende och relationer. Dagligdags kommer du att job... Visa mer
Vill du jobba i global miljö i Piteå? Läs vidare!

Arbetsuppgifter
I rollen som Infrastrukturtekniker kommer du att arbeta nära användarna, både lokalt och globalt.

Du kommer att ingå i ett kunnigt team på plats i Piteå men även ha en fortlöpande kontakt med övriga IT-funktioner inom Smurfit Kappa koncernen. Därav har du en god kommunikativ förmåga på både svenska och engelska och gillar att bygga förtroende och relationer.

Dagligdags kommer du att jobba med våra system och program och våra tillhörande processer. Du kommer ha huvudansvaret för klienthanteringen men också arbeta med server, lagring, hårdvara, nätverk, brandväggar mm samt utveckling av plattformen. Kort och gott innebär tjänsten drift, utveckling och support av Smurfit Kappas IT-plattform.

Kompetenskrav
Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta i komplexa IT-miljöer och med relevant akademisk examen eller motsvarande erfarenhet. Som person är du serviceinriktad och trivs i en roll som innebär många kontaktytor. Vi söker dig som kan ta egna initiativ och själv kan strukturera och organisera ditt arbete för att driva dina processer vidare.

Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. I denna tjänst har du möjlighet att arbeta hemifrån upp till ett par dagar i veckan om så önskas och flextid tillämpas under schemalagda dagar.

Vi erbjuder en plats i en världsledande koncern med hög miljömedvetenhet och en stark drivkraft att ständigt förbättra vår verksamhet. Vi kan erbjuda dig de möjligheter och utmaningar som du behöver för att utvecklas både professionellt och som person.

Är du intresserad eller har frågor är du välkommen att kontakta IT-chef Per Westerberg, tel 0911-97101 eller [email protected]

Välkommen med din ansökan och CV senast 2022-01-10. Alla ansökningar registreras i vår rekryteringsportal via länk nedan.



Smurfit Kappa Piteå är Europas största kraftlinerbruk med ca 510 anställda och med kapacitet att årligen tillverka 700000 ton kraftliner. Kraftlinern används för tillverkning av högklassig wellpapp när renhet, styrka och god tryckkvalitet efterfrågas. Smurfit Kappa Piteå ingår i Smurfit Kappa Group, en av världens ledande producenter av pappersbaserade förpackningar, med omkring 46 000 anställda vid över 350 produktionsenheter i 36 länder och med en omsättning på 8.5 miljarder Euro. Visa mindre

IT-support / IT-koordinator / Omgående

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos ChangeMaker Education AB.

Om företaget:

Changemaker Educations identifierar arbetsmarknadens framtida behov av kompetenser och förmågor. De designar innovativa och effektfulla utbildningar. De kompetensutvecklar dagens och morgondagens ledare, medarbetare och entreprenörer. De ger dem verktygen att forma framtiden.

Företaget har funnits i över 20 år och utbildar inom YH, folkhögskola, företag och i EU-projekt. De bygger verksamheten på ”Kaospiloternas” pedagogiska modeller och attityd.

Mer än 2000 examinerade arbetar idag inom spelutveckling, e-handel, kommunikation, Data/IT, UX, VR/AR/XR, webb och organisation/ledarskap i bl.a. Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Polen, Storbritannien, Frankrike, Australien och Malaysia.

Arbetsuppgifter:

I rollen som IT-koordinator erbjuds du stor handlingsfrihet och möjligheten att ta dig an olika typer av problem och ärenden för studenter och personal. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av felsökning i PC miljö, nätverksproblem och skrivare. Vidare installerar, konfigurerar and testa nya uppdatering och patches samt administrerar och arbetar med Office 365.

Du förväntas att delvis befinna dig på kontoret i Skellefteå för att stötta verksamheten där men du utgår från kontoret på Boden Business Park i Boden där du är majoriteten av tiden.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasiekompetens inom Teknik/IT
• Minst ett års erfarenhet av IT-support
• Kunskap inom Office 365, Windows 10 samt förståelse för DNS, DHCP och TCP/IP
• B-körkort

För att trivas i rollen som IT-koordinator bör du ha ett stort IT-intresse och ett eget driv att lära dig mer i en rik och omfattande IT miljö med den senaste tekniken. Du bör kunna ta stort eget ansvar då du själv får planera strukturera upp dina dagar, samtidigt är det viktigt att du är flexibel för att kunna hjälpa med akuta ärenden. Vidare bör du vara serviceinriktad och trivas att möta människor då du agerar support till kollegor och studenter.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Boden
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, tech, IT-support, IT-koordinator, support, felsökning, teknik, Office 365, Windows 10, heltid, rekrytering, Norrbotten, Västerbotten, ChangeMaker Education, gaming, folkhögskola, nätverk, Boden, Skellefteå Visa mindre

Supportmedarbetare till Nordman & CO

Nordman & co AB söker nu en vikarie till vårt kontor i Piteå. Vikariatet gäller en föräldraledighet under ca 14 månder. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att ta emot kundsamtal och även supportera kunderna gällande Argus-VCD, Artikelinformation. Vi söker dig som trivs på en mindre arbetsplats i en expansiv miljö. Du är flexibel, tar initiativ och kommer med idéer. Du gillar problemlösning och är duktig på att arbeta självständigt när så krävs. Som pers... Visa mer
Nordman & co AB söker nu en vikarie till vårt kontor i Piteå. Vikariatet gäller en föräldraledighet under ca 14 månder. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att ta emot kundsamtal och även supportera kunderna gällande Argus-VCD, Artikelinformation.
Vi söker dig som trivs på en mindre arbetsplats i en expansiv miljö. Du är flexibel, tar initiativ och kommer med idéer. Du gillar problemlösning och är duktig på att arbeta självständigt när så krävs. Som person är du social och gillar en arbetsmiljö där inte alla processer är satta.
Vi ser också att du har god förmåga att samarbeta och kan rycka in där det behövs. Du skall ha god datavana och gärna en bakgrund från dagligvaruhandeln för att förstå flödena som finns på denna marknad. I övrigt ska du ha goda kunskaper i Svenska och Engelska i både tal och skrift.
Vi är ett företag som värderar öppenhet och prestigelöshet högt. Vi kan erbjuda dig ett utvecklande arbete i ett stabilt företag i en spännande och komplex bransch tillsammans med kompetenta och öppensinnade kollegor.
Nordman & Co AB är ett företag som levererar säljstödssystem och artikelinformation (tidigare kallat VCD) till dagligvaruhandelns säljkårer och säljbolag. Vi är ledande CRM-leverantör för företag med mobila säljare inom Norden. Vår bas är i Stockholm, Solna men vi har också ett kontor i Piteå.
Våra drygt 100 kunder som har Argus-CRM idag är i varierande storlek, från marknadsledande företag till några mindre aktörer (se www.nordman.se ). Nordmans kunder finns i hela Norden och vi sysselsätter idag 15 personer och omsätter i år ca 21 miljoner. Vi äger systemen och styr utvecklingen av Argus-CRM och VCD tillsammans med våra kunder, för våra kunder, med fokus på
användarvänlighet. Några av de kunder vi har idag är Barilla, Beiersdorf, OLW, Orkla Foods, Estrella, Ferrero, Colgate, Santa Maria, Kronfågel, Guldfågeln och Kavli.


Sök tjänsten genom att maila ditt personliga brev och CV till oss på: [email protected]
Sista ansökningsdag är den 25 oktober 2020 Visa mindre

Teknisk Support - Piteå

TechBuddy är en startup som grundades 2016 och är en del av affärsmodellen ”sharing economy”. Idag är företaget rikstäckande i Sverige och har även expanderat till Spanien. Sedan start har företaget fått med sig stora partners så som: Telia, Digital inn, Media Markt, Tele2 med många fler. Med oss kan du vara med och hjälpa förändra elektronikbranschen. Konsumenterna är redo att ta nästa steg, men behöver hjälp att komma över de hinder som idag finns, vi ä... Visa mer
TechBuddy är en startup som grundades 2016 och är en del av affärsmodellen ”sharing economy”. Idag är företaget rikstäckande i Sverige och har även expanderat till Spanien. Sedan start har företaget fått med sig stora partners så som: Telia, Digital inn, Media Markt, Tele2 med många fler. Med oss kan du vara med och hjälpa förändra elektronikbranschen. Konsumenterna är redo att ta nästa steg, men behöver hjälp att komma över de hinder som idag finns, vi är den hjälpen. Var med oss och hjälp kunden med dess nuvarande teknik och även ge råd så kunden aldrig blir missnöjd.Vi engagerar oss i att säkerställa att produkter produceras på ett ansvarsfullt sätt och på så sätt kravmärka elektronikprodukter så konsumenter kan känna sig trygg i deras digitala vardag.Vårt engagemang för våra TechBuddys är stort och vi ser alltid till att de är uppdaterade om dagens nya teknik och att de är utbildade enda ut till fingerspetsarna. Allt för att kunna vägleda kunden i rätt riktning! Är du den släkt och vänner vänder sig till när tekniken strular? Vill du jobba med teknik och samtidigt hjälpa människor? Då skulle du passa perfekt som TechBuddy! Är du...- Intresserad av teknik?- Är du social och utåtriktad?- Räds inte av nya utmaningar?- Drivs du av att hjälpa andra?- Flexibel & målinriktad?Vi söker dig som älskar teknik och har en bred teknisk kompetens. Du älskar nya prylar och produkter och har koll på smartphones, wifi och datorer.Du är en teknikentusiast och har förmågan för att sätta dig in i människors problem och förklara tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt. Du är inte är rädd för att prova nya saker, vågar slänga dig in i nya problem och utmaningar.Som vår TechBuddy bör du:- Vara kommunikativ, aktiv och engagerad i vårt digitala community- Självständigt styra ditt schema och samtidigt påverka hur mycket du vill tjäna- Ha grundläggande förståelse för teknik och själv kunna söka och finna lösningar till uppdragen- Vara intresserad av att arbeta minst ett par timmar per vecka- Ha viljan att hjälpa, inspirera och engagera andra människor- Är flytande i svenska, både i tal och skrift- B-körkort är ett kravRekrytering sker löpande då vi expanderar i snabb takt. I rollen som TechBuddy får du chansen att arbeta självständigt, du har möjlighet att ta uppdrag i ditt närområde såväl som i hela Sverige och även internationellt, du har även möjligheten att påverka din ersättning genom ett effektivt arbete. Som vår TechBuddy får du ett stort engagerat team bakom dig genom vår ”digitala community”. Tack vare digitaliseringen använder människor sig alltmer av ny teknik för att få en fungerande vardag. I samband med detta har det uppstått allt större ”teknikklyftor” där delar av samhället står utanför den tekniska utvecklingen. Som TechBuddy hjälper du människor att få ordning på sin teknik genom hembesök. Det som är självklart för just dig kanske kan göra en annan människas vardag bättre. Med din tekniska expertis och passion att vilja hjälpa andra kan du som TechBuddy förbättra människors vardag och även få betalt för det!Arbetet sker genom hembesök, i form av varierande uppdrag, vilket gör att du får möjligheten att utvecklas och bredda din kompetens med tiden. Du bestämmer helt själv när och vart du vill arbeta genom att anmäla dig på uppdrag i vår TechBuddy-app. Vi hoppas du är engagerad och vill utvecklas med oss i vårt digitala community. Våra uppdrag består främst av:- Installation av routers- Felsökning och installering av skrivare samt hemdatorer, exempelvis PC och Mac- Uppdatering och formatering av smartphones så som Android och IOS- Installation av tv/box- Många fler spännande och roliga uppdrag!Så om du vill följa med oss på denna spännande resa där vårt mål är att omdefiniera dagens It- support.Bör du inte tveka att skicka in den ansökan redan idag! Läs mer om oss här: https://www.techbuddy.se/our-story Visa mindre